Hästar

Igår kväll så var de några kompisar här till mamma och pappa. Och så var en av dom tvungen att åka till ett stall och ge hennes hästar mat, så då fick mamma och jag hänga med henne dit. :) Det var jätte länge sen jag äns klappade hästar så det var väldigt kul att även vara i ett stall med massa söta hästar. Tog dock inga kort på dom. :/ Men jag kan ju säga att jag blir alltid lika sugen på att börja rida igen när jag är med hästar. :( Jag har alltid älskat hästar så.
 
Nu ska jag göra iordning mig och sen åka till min vän Jennie som jag inte har träffat på väldigt länge. :o
 
Zackopane, vår fina häst som vi hade när jag var 1 och 2 år! :)
 
P U S S  &  K R A M
 
 


» Taina

Oj så fin våran lilla Zake va <3

Svar: Ja verkligen. :(
Sara

2012-08-26 // 18:19:42




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?