Jag och älskling!

Har varit hos Robin hela helgen, och det var väldigt trevligt. :) Hade ju handlat en del kläder till honom så då visade vi upp kläderna för familjen när jag kom. Alla tyckte dom var så snygga och sa det flera gånger. Bra att Malin tyckte allt var fint iallafall. (Hon som kan de där. :p) Igår på dagen så skulle jag och Robin åka till Oskarshamn och titta om vi hittade det sista han skulle ha. Men så kom jag på att jag inte hade någon bil med mig. Men snäll som Linnea var så fick vi låna hennes bil. Så nu har har fått två till saker. haha. Jag känner knappt igen han i hans nya stil. Så söt så. :) Igår kväll så spelade vi också kubb mot Linnea och Anders. Kan ju säga att jag inte är så bra på det så vi förlorade två av två gånger.. hm :/ haha. :)
 
I Fredags innan jag åkte till Kristdala så var vi också på Virserums marknad. Därifrån fick jag med mig hem fyra par strumpor. Det var så jäkla varmt den dagen så vi kunde inte gå där alls länge. :( Slänger in några bilder. (Och ja en del på mig och Robin.) Är man egos så är man. :) Det får vi vara, eftersom vi aldrig är det annars. hehe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
P U S S  &  K R A M






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?