Läsarfråga

 
FRÅGA:
 
Kan du inte lägga upp fler sån där om filmer och musik? Har kollat på alla filmer du lagt upp, väldigt bra tips du ger måste jag säga.
 
SVAR:
 
Måste först säga tack så jätte mycket för de du skriver. Det är jätte kul för mig att höra så ni vet. :) Sen tror jag att jag har fått denna frågan innan, har kanske också svarat på den.
Jag ska verkligen försöka med att lägga upp fler recentioner om filmer jag tittar på och låtar jag lyssnar på. Men det är inte alltid jag hinner det eftersom jag ibland inte tittar på film så mycket. Jag har en hel mapp med filmer som väntar på att jag ska titta på dom. :) Men det tar som sagt tid att kolla på en massa filmer. Sen vill jag heller inte ha massa såna inlägg efter varnadra på bloggen om man säger så.
Tack för din fråga! :)
 
P U S S  &  K R A M
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?