Måndag och jag är ledig

Måndag idag och jag är helt ledig från skolan. Dock har jag en matte läxa tills imorgon som jag borde göra. Men så trög och dum som jag är så är det ju inte världens lättaste för mig.. :/ Men Bo kommer säkert förstå mig imorgon så. Han har ju haft mig i matte innan. :) Har laddat hem en massa låtar också. Så nu har jag nog 30 st som ligger i mappen "Bränna på skiva". :p
 
Igår var jag ju med Jennie nästan hela dagen. Och det ända vi gjorde var typ att prata. Men eftersom vi inte träffats säkert på ett år så blir det ju så, man har mycket att berätta och prata om. :) Önskar vi hade mer tid att vara med varandra. Vi bestämde iallafall att vi ska förska vara mer med varandra och hitta på en massa awesome saker. :) Kom också på att vi båda hade massa gamla bilder som vi tagit för flera år sen.. Men dom hade vi på våra bilddagsböcker typ från 2007. Och jag var ju tvungen att göra en ny bilddagbok. Jävla skit. :(
 
Denna bild från 2010 hittade jag iallafall. :) Älskar dig gumman! <3
 
Dessutom fick jag min lön idag från sommarjobbet. Så jag beställde Arvil Lavignes nys parfym och Body Lotion. :) Tack Anna för "tipset". Det var ju hon som köpte de så jag fick lukta på dem. :) Kommer även få resten av lönen nästa månad. (y)
 
 
Nu ska jag försöka sätta mig med matten, och sen göra en videos som ni kommer få se sen! ;)
 
P U S S  &  K R A M
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?