Mina favorit appar på Iphonen

 
Ruzzle
Det är ett spel där man spelar mot antingen någon man känner eller en random person. Man har två minuter på sig att bilda så många ord man hittar. Spelet har tre ronder, och den som har mest poäng efter tre ronder den vinner. Alltså ger bokstäverna olika mycket poäng. Om ni vill spela med mig så heter jag sauwraa där. :)
 
 
Hugo Retro
Många kanske vet vilket spel Hugo är. Innan spelade man mycket det på tv:n. Så detta är likadant spel. Man ska ta sig så långt som möjligt på en bana. Och samtidigt ska man undvika hinder,
 
 
Chasing Yello
Detta är också ett spel som är en bana kan man säga. Man är fisken i vattnet och ska ta sig så långt som möjligt, då det finns hinder på banan. Speciellt en flicka som springer efter fisken och ska försöka ta den. Så man kan säga att man ska rädda Yello från henne. :)
 
 
Photo Funia
Detta är en foto app. Vet inte riktigt hur jag ska förklara de man gör i appen. Men man lägger in en bild på sig själv eller på vad som helst i roliga bilder. Så på denna gör man coola och roliga bilder. Här är en bild som jag gjort i appen.
 
 
 
Filter Mania
Detta är en app där man gör om foton, och lägger till olika effekter och så. Det kan vara effekter, ramer och olika glitter t.ex. Här är en bild jag gjort i Filer Mania. Som ni ser så är det en ram och en effekt på bilden. 
 
 
 
CamWow
Detta är också en app där man lägger till olika effekter på bilder. Men på denna app så är det att man bara kan lägga till olika effekter. Så den har en del sådana. Här är en bild från denna app.
 
 

 
Pixlromatic
Denna app är lik Filter Mania. Men dem har olika effekter, glitter och ramar som man lägger på bilderna. Denna bild är gjord med Pixlromatic.
 
 
 
 
Emoji
När man laddar hem denna appen så kan man ha gula smilisar i sms man skickar. Men det är bara andra iPhones som ser smilisarna. På andra mobiler kan det bli frågetecken och rutor tyvärr. Men dom är ganska roliga att ha. Dock glömmer jag alltid att skicka dom. :)
 
 
Waze
Är en GPS app. Jag tycker den är väldigt bra eftersom den har alltid visat bäst och rätta vägar när jag använt den. Man kan också göra ett konto på den så man kan lägga till vänner i appen. Och om man t.ex. har sett en polis kontroll eller vad som helst så kan man skriva en varning så alla som har waze ser det. När vi åkte från västkusten så var det bil kö på bron därifrån, och det stog på appen eftersom folk hade varnat om det. :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?