Om alla företag tillverkade kondomer! :)

Tänk om alla företag skulle tillverka kondomer ;)
Det skulle kunna bli rätt kul, eller vad tror du?
 
 
Gevalia kondomer:
När du får oväntat besök
 
Nokia kondomer:
Connecting people
 
Lätta kondomer:
När du bestämt dig
 
GB - glass kondomer:
Jag o min Magnum
 
Always kondomer:
En renare och torrare känsla
 
LÓreal kondomer:
Because you´re worth it
 
OLW kondomer:
Det är dax för fredags mys
 
Triss kondomer:
Plötsligt händer det
 
McDonalds kondomer:
Im lovin it
 
ComHem kondomer
Snabbt, stabilt och jättebra
 
Cola-Cola kondomer:
Enjoy
 
MER kondomer:
Älska mer
 
If kondomer:
Don´t you worry bout a thing
 
 


SV: Någon skickade koden till mig på mail:)

Svar: Skulle man kunna få den? :)
Sara

2012-08-19 // 12:20:23




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?