Robinsson

Första "skoldagen" gick väldigt bra. Vi gjorde inte så mycket. Samlades bara och fick massa papper och scheman och så där. Så imorgon börjar studierna "på riktigt". :) Har bara en lektion på tisdagar, onsdagar och torsdagar. Så jag kommer ju ändå inte vara så mycket i skolan. 4 ½ timme i veckan typ. :)
 
När jag kom hem så skulle Emma ta några kort på mig till min nya header, men det blev inte riktigt så bra. Så jag får se hur de blir med bilderna. Jag fattade iallafall vad Emmas nya objektiv är till. Så fina bilder hon kan ta med dom! :)
Nu har jag bara väldigt ont i huvudet så nu ska jag titta på Robinsson, som börjar idag. Najjz! :D
 
 
XOXO
 
 


» Elise

Varför går du bara så lite i skolan? :)

Hoppas att du haft en toppenbra dag. Kram!

Svar: Jag går på Komvus vuxen skola nu, och där pluggar jag bara två ämnen som jag behöver till en utbildning sen. :) Så därför behöver jag inte vara i skolan så mycket. :)
Sara

2012-08-20 // 22:34:46




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?