Spring tur, badat bastu

Oj oj vad trött och seg jag är just nu. Emma och jag var ute för en timme sen och sprang en runda. Det var ganska länge sen så. Efter det så satte vi oss med Joel i Evas bastu. Herregud vad skönt att basta efter spring turen. Men den skönaste kan ha varit att låta vattnet i duschen rinna över ansiktet i fem minuter typ. :) Uh nu är jag väldigt trött, man blir verkligen de av värmen. Nu ska vi äta prins korv och sedan kommer jag sova väldigt underbart inatt. :)

 


(Google bild)

 

P U S S  &  K R A M

 

 



» Tette

Shoho!
Vad hittar du på ikväll? :)
Kram

Svar: Inte allt för mycket! :) du själv då?
Sara

2012-08-15 // 21:13:44




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?