Dagen innan nyår

Tänkte göra en liten uppdatering eftersom det känns som jag knappt aldrig mer skriver på bloggen. Innan skrev jag ju flera gånger om dagen. :p Ja vad har hänt sen sist då? :) Igår var jag ju som sagt hela dagen med min älskade Jennie! <3 Och idag har jag fått resultatet av att åka skidor en hel dag. haha. Mina armar och axlar värker en hel del kan jag säga. Och då ska vi inte tala om mina smalben. haha. Och ändå ska jag kanske åka i veckan igen. Hoppas verkligen vädret håller i sig så det är så där perfekt i backen som det var igår.
 
Idag har ju ju såklart inte kunnat göra min träning eftersom jag har sån värk. Och imorgon hinner jag verkligen inte det. Så jag har varit lite slarvig med det de senaste dagarna. Men jag får helt enkelt göra dubbelt dubbelt nästa gång jag tränar. Ska i alla fall inte missa en ända dag!!
 
Imorgon är det nyårsafton! :D Älskar dessa dagar i December. Emma och jag ska åka till Tranås och fira med Eva. <3 Blir nog att åka hem sen på Tisdagen. Ganska coolt att vi kommer hoppa över till ett helt nytt år på 1 sek. :o haha
 
Nu har ni i alla fall en liten uppdatering. Hoppas ni haft ett awesome år och att nästa kommer bli ännu bättre. :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?