EpicFaiil, Hofh, Keela, Caty & Viras!

(Det står att bilden är lånad från Hofh, men jag tog den frå Moas blogg!)
Alla bilder i detta inlägg är tagna från deras bloggar!
 
Dessa fem tjejer är Sveriges fem största alternativa bloggar! Alla dessa tjejer tycker jag är otroligt söta och speciella på sitt eget lilla sätt. Deras bloggar är sjukt snygga och roliga att följa.
 
Moa (EpicFaiil)
 
Moa är en söt liten tjej som är 18 år och bor i Stockholm!Hon är en glad och knasig tjej (på ett possitivt sätt) som bjuder på sig själv. Som jag tycker är sjukt viktigt i en blogg. I sin blogg skriver hon mycket om kläder, styling, humor och självförtroende. Jag har faktiskt läst en del inlägg som hon har skrivit om självförtroende som har stärkt mig och mitt självförtroende. Tack för det Moa! Jag tycker att ni borde läsa hennes blogg för hon är så sjukt snäll och skriver på ett så bra sätt så att man fastnar för att läsa. :) Dessutom har hon jättefina bilder på sin blogg. Färgglada och ljusa.
 
Kolla vilken cool stil hon har på kläder och accesoarer! Detta är bara en bild på allt coolt hon klär sig i. :)
 
 
Hon tipsar också sina läsare om väldigt bra saker tycker jag.
Jag har verkligen lärt mig mycket av denna tjej!
 
 
Michaela (Keela)
 

Keela är en härlig tjej som älskar pandor! Hon är 22 år gammal och kommer ifrån Ljusdal. I hennes blogg hittar du många snygga outfitbilder. Hennes klädstil är hur snygg och cool som helst. Keela har nyss utbildat sig till makeup artist också. Så ni som är intresserade av det kan nog hitta olika tutorials på olika sminkningar på hennes blogg. Hon är jätteduktig! :) Dessutom hittar du massa trams, bus och barnsligheter. Så det ska vara liksom! :D

Hon gör jättefina och coola bilder. Mycket roligare att se på! :)

 

 
Dessutom har hon Helgens Awesome. Det verkar vara ännu mer roligare än veckans blogg. :p
 
 
Keela gör också en del tips i videos. :) 
 
 
Katarina Testad (Caty)
 
Caty är en tjej som är 23 år gammal. Hon bor ihop med sin pojkvän och hennes chihuahua Sam. Hon brinner för brädåkning, musik, foto, grafisk design, streetwear. Och allt detta kan du läsa om på hennes blogg. Just detta med att hon älskar brädåkning och streetwaer tycker jag gör henne så awesome eftersom jag också tycker om det! :D Caty driver även ett företag som heter By Caty som omfamnar flera olika projekt. T.ex.hennes klädkollektion SWAG By Caty. Jag tycker det är duktigt gjort när man bara är 23 år gammal. :)
 
 
Här är några t-shirts från hennes kollektion! Jag själv tycker dom är sjukt snygga! Älskar sån här kläder! :)
 
 
Johanna (Hofh)
 
Johanna är gängets mattenörd. Haha. Jag har i alla fall fått uppfattningen av att hon är väldigt smart. :) Så på hennes blogg kan kan hitta en del plugg inlägg som jag tycker är väldigt bra. Dom kan hjälpa en att ta tag i läxor och uppgifter man har. :) Självförtroende är väldigt viktigt för Hofh. Så hon har en kategori på bloggen som heter HOFH-hjälpen där hon hjälper läsarna med deras självförtroende.
 
 
Viras
 
Vira är 18 år gammal och går 3:e året på musik/media linjen på gymnasiet. Hon fyller sin blogg med mycket pepp och insperation. Och hennes största intresse som såklart är musik. :) I bloggen kan du hitt massa roliga ”dagens onödiga fakta” som är ganska kul att läsa om faktiskt. Hon skriver mycket om sin katt som heter Sälen som är hur söt som helst! :D 
 
Haha så cool katt hon har! :D
 
 
Herregud vilket fint hår människan har!! Vill också ha. :( hehe
 
 
Jaa detta var ett långt inlägg om bara KPB tjejerna! :) Nu vill jag såklart att ni ska besöka deras underbara, awsome bloggar! :D Just do it. :p
 
Michaela ---> http://werun.se/keela/
Katarina ---> http://werun.se/caty/
Johanna ---> http://werun.se/hofh/
 
 
 


» Meia

Fin blogg xD
Kolla gärna min blogg kanske finns något för just dig?

2012-12-26 // 22:33:27




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?