Fjärde Advent / The day before Christmas Eve

Idag är det fjärde advent som de flesta kanske vet? :) Och imorgon är det äntligen julafton! :D Då får jag äntligen vara barn på nytt igen. Jag längtar tills imorgon klockan tre, då börjar ju julen på riktigt. Jag längtar till att få öppna julklapparna nästan mest. hehe.
 
Och så här dagen innan jul så kom jag på en sak till jag vill ha i julklapp. Eller ja igår kom jag på det, haha. Och det är en Donut Bun. Jag vet inte om "hårbandet" heter så eller om det är frisyren. Men det är i alla fall "hårbandet" jag vill ha och det ska exakt vara en sån som är på bilden. :) Förväntar mig inte såklart att få den när jag skriver om det idag. :(
 
Nu ska jag träna (dubbelt så mycket idag :o) och så har jag lovat mamma att göra hemmagjorda köttbullar. :)
 
 
 
 


» bella

Hej, fin blogg du har!
Du får jättegärna kolla min & kanske kommentera något litet? :)

2012-12-23 // 11:59:06




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?