Jobbig natt

Inatt har jag verkligen inte sovit mycket alls. Har vaknat varje timme.. Första gången vid 03.15 sen 04.13 och 05.16. Från kockan 08 låg jag i sängen hur pigg som helst, kunde verkligen inte somna om då. Så jag bestämde mig för att gå upp kl. 09. Tror de är detta med "jordens undergång" som gjorde att jag inte kunde sova. Jag är ju skit rädd för sånt där och det var det ända man kunde läsa på Facebook igår och idag! Hatar verkligen Facebook, påverkar mig ju bara.. Tror jag ska ta en paus från de sen efter jul och bara ha bloggen ett tag. :) Kul liksom att jag inte har kunnat sova för jag varit nervös för detta. Det finns faktiskt människor som också tar livet av sig för dom inte vill vara med när jorden går under. Och sen visar det sig att den inte gör det. Tycker inte det är okej att det ska vara så mycket skriverier om detta. Det händer när det händer!!
 
Mamma och jag har jul handlat idag. Och vilket stå hej de är att göra det. Folk överallt och kommer inte fram någonstans heller. Och då var de ädå inte mycket folk när vi handlade. Folket kom när vi åkte därifrån, så det var ju tur. :) Idag och imorgon ska jag jul baka lite. Kan ju inte göra allt på en dag. Så idag blir de knäck och snöbollar. :)
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?