Nu efter jul

Dessa dagar efter jul har jag känt att jag verkligen har varit skit trött.. :o Orkade inte äns med träningen igår, inte bra!! :( Så idag blir det träning x3 eftersom det var två igår. :) Jag ska också försöka lägga upp bilder från julen och så där, men jag måste fixa lite med dom först. Och idag känner jag att jag ska försöka hinna med en del saker som..
 
- Träna x3
- Börja kolla på Skilda Världar (som jag fick i julklapp)
- Göra en ny header och ändra tillbaka designen på bloggen
- Ränsa min Spotifylista
- Lyssna på tre skivor som jag fick i julklapp
- Fixa julbilderna och lägga upp på bloggen
- Skriva en bucket list
 
Ja så jag har lite att göra. Gör detta inlägg också bara så att ni ska veta att jag lever! :)
 
 


Delta gärna i min fototävling, pris från johanpixels.se! http://blogofphoto.webblogg.se/2012/december/lucka-24-fototavling.html#comment

2012-12-27 // 11:49:00

SV: coolt :)

2012-12-27 // 11:58:16




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?