Tranås

I Torsdags åkte jag ju till Tranås och var där tills idag. Vi hann inte göra så mycket på Torsdagen innan vi gick och la oss. På Fredagen åkte Eva jag Joel och Therese till Linköping. Eva och Therese skulle handla lite. Vi åt på Ikea också. Jag åt Ceasarsallad. Mycket gott! :D Sen åkte Joel till Pierre när vi kom hem. Den kvällen sen satt Eva och jag och pratade en massa, så där som vi brukade göra förr i tiden! Tack gumman! <3 Sen kom Andreas hem. Eva köpte en Tassimo till Andreas så vi testade den. Jätte gott blev det med Marabou choklad i den! :) Vi kollade på xFaxtor och sedan gick vi och la oss. :)
 
På Lördag morgonen åkte vi till Andreas farmor ute på landet. Andreas och hans pappa skulle hjälpa henne med lite grejjer. Och herregud vad de snöade denna dag. :p Det snöade heeela tiden och jätte stora snö flingor. Skit mysigt är det! Men det kanske skulle vara lite med mysigt om man satt inne och kolla på snön än att stå ute och frysa ihjäl om fötterna. :p  Eva och jag kollade mest på deras två små hästar. :) Minns bara att den bruna hette Pelle! :p När vi kom hem sen så åkte jag direkt hem så jag inte skulle behöva köra bil i mörker och massa snö.
 
  
 
  
 
  
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?