Vad ska man göra nu då? :o

Jaha, idag var sista dagen i skolan på Komvux. :( Känns inte bra, eftersom jag vet vad jag har att vänta mig. Och det är just ingenting.. Vad sjutton ska jag göra hela nästa år?! Kommer inte ha något att göra innan jag börjar på universitet. Om jag äns kommer göra det vill säga, får väl se om jag kommer in någonstans först. Jag fick betyget C i Naturkunskap och D i Matte B. :p Jag är faktiskt nöjd. Trodde faktiskt jag skulle få E i natur och inget alls i matte. haha. :p 
 
I helgen var Emma och jag ute i blötsnön och gjorde en snölykta och en liten söt snögubbe. Emma gjorde även en stor snö gubbe med huvudet och mittersta kroppen ramlade ner, så den dog. :( haha :D
 
  
 
 
 
 


» Lilly

Känner lite likadant. Har precis haft ett friår och ska nu söka vidare till universitetet men var jätte osäker på vad jag ville göra. Är mycket bättre nu efter mitt friår dock! Lärde mig mer om mig själv och vad jag vill göra med mitt liv. Man måste ju veta vad man vill för att kunna kämpa för det på riktigt eller hur? =)

2012-12-18 // 14:58:44
» Eva

Bo hos mig och leva livet innan du sätter dig i skolbänken igen med massa plugg! :P

2012-12-19 // 09:44:18




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?