Inget bloggande nu

Kan inte blogga för tillfället eftersom Robin inte har skickat alla bilder från helgen.. och det var ju det jag skulle lägga upp på bloggen så fort som möjligt. jaja märks när de finns uppe här i alla fall.
 
Imorgon har jag matte prov, så håll alla tummar ni har att det ska gå vägen för mig! Ska också åka på bio med Emma på kvällen. Vi sa se filmen Ted. Det kan bli roligt. :) Får se om vi stannar i Kristdala också och tar lite kort vid sjön innan eller inte. :p
 
Såg att filmen Taken 2 har premiär på Fredag. Måste verkligen se den! Ettan är ju en av dom bästa filmer jag någonsin har sett! :D Blev väldigt glad över att alla skådespelare är kvar i tvåan också. (y) Får se om jag och Robin ska titta på den på Lördagen istället. För våra favorit platser var bokade på Fredagen. :( haha
 
Nu ska jag kolla på xFactor och kanske kolla på matten en gång till. Har ju lite tid imorgon med som tur är. :) Att jag alltid ska behöva vara så nervös för prov i skolan. Men detta kan ju vara ett av de viktigaste jag gjort hittills liksom. :(
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?