Måndag

Nu har jag kommit hem ifrån älsklingen. :( Igår spelade vi Bingolotto, och vann 100 kr. Fast det var ju det jag la ut på lotterna också så nu får jag bara tillbaka dom. haha. :) Idag bakade vi Brownies. Robin blev sugen på det igår för vi såg de i en film. :) Det var faktiskt första gången jag bakade det, och de var hur gott som helst. :D Sen åt vi ris med kyckling och curry sås. Min favorit mat när jag är där. När jag kom hem så fick jag tacos. Mamma och dom åt det igår. Nu ska jag försöka öva på naturkunskapen, har ju trots allt prov på Torsdag. :(
 
Kan nog inte heller lova att filmen eller höst bilderna kommer upp denna vecka, eftersom jag har prov och kommer inte hinna med filmen. Ska ju också redigera ljuset på bilderna jag lägger upp, så det är lite att göra. Kanske har lite mer tid i helgen. :)
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?