Taken 2

Genre: Action
Handling: När Bryan Mills får veta att hans ex-fru Lenore ska skilja sig, bjuder han henne och dottern Kim till Istanbul för en familjeweekend med förhoppning om att eventuellt kunna vinna tillbaka Lenores kärlek. Men Bryans förflutna gör sig fortfarande påmint och de mord han tvingades begå i den förra filmen för att frita sin kidnappade dotter måste sonas. Fadern, till en av de mördade kidnapparna för bort Bryan och Lenore, medan dottern Kim mirakulöst lyckas undkomma.
Medverkande: Liam Neeson, Maggie Grace, Famke Janssen, Rade Serbedzija, Leland Orser, Kevork Malikyan, Luenell, Luke Grimes, Aclan Bates, Laura Bryce m.fl
Betyg: 6/5
Kommentar: Vet inte om jag tycker denna eller ettan är bäst. Men kan säga att dom kanske är lika bra. Men i denna visste man nästan hela tiden vad som skulle hända efter att man sett ettan. Det bästa är att han som spelar Bryan är så duktig på det han gör. Så jag tycker ni ska se denna! :)
 
 
 


betyg: 6/5? tror du ska vända på siffrorna? ;)

2012-10-09 // 14:07:41

Jardå, helt gratis eftersom jag precis börjar, i framtiden om det finns mer intresse så kan det hända att jag tar en slant men just nu är det gratis :) du kan ju mejla mig om du fortfarande är intresserad! [email protected] :)

2012-10-10 // 17:58:57

tycker den var så där, men ja det är en okej film

2012-10-17 // 22:34:16




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?