Ted

Genre: Komedi
Handling: Filmen berättar historien om John Bennett, en vuxen man som måste hantera sin älskade teddybjörn som blev levande till följd av en önskning när han var barn... och som vägrat lämna hans sida sedan dess.
Medverkande: Mark Wahlberg, Mila Kunis, Giovanni Ribisi, Patrick Warburton, Matt Walsh, Jessica Barth, Aedin Mincks, Joel McHale m.fl.
Betyg: 6/5
Kommentar: Dom svär väldigt mycket i filmen, så om du inte gillar det allt för mycket så kanske du inte ska se denna. :p hehe. Men den är ändå ganska rolig eftersom jag alla alla i bio salonger skrattade en hel del.
  
 
 


svar: yes, det gör det. hihi. men det finns också fler bilder på bara dig och på bara joel! :) å kanske någon mer på er tillsammans. och en på er tillsammans, är i en ram som nu sitter på väggen i sovrummet! =)

2012-10-04 // 17:31:00

svar: haha, nej det har jag inte! :D men jag vet att jag får ha det så endå! :D

2012-10-08 // 16:01:06




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?