Att det ska vara så svårt

Nä men kolla vilken väldigt snygg solbränna jag fått på ryggen efter linnet..
 
För någon dag sen skulle Fredde och jag ut och fiska. Vi åkte ner till ett ställe i Hulingen och skulle plocka mört som byte. Vi var ju tvungna att va i vattnet och lägga nät. Så vi gick ganska långt och länge i sjön och försökte få fisk. Efter ett tag kom jag på att jag kunde ta av mig linnet för det var så jäkla varmt. Men jag hade ingenstans att lägga de så jag tog på det igen. Och taadaa liksom, detta fick jag för det. haha
 
Att det alltid ska vara så svårt att få jämn solbränna när man väl blir brun. :( Med linne är det ju i alla fall snyggt. Är ändå glad att jag blir brun över huvud taget. :p
 
Nu vet jag hur man ska "sola" i alla fall! :D Vi får åka ut någon mer dag så där. :p
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?