Åttonde dagen

Nu är åttonde jobb dagen i sträck slut. Det känns verkligen både i huvudet och kroppen att man har jobbat åtta dagar utan att ha någon ledig dag emellan. Nu har jag en ledig dag sen två arbetsdagar. Sen har jag fem lediga dagar! :)
 
Dock blir det inte att jag åker till Göteborg i helgen... Eftersom jag kom på att Emma och dom är på Öland, så Emma kan ju inte hänga med. Och det går inte att bara åka två personer dit. :( Så nu har jag bestämt mig att när jag fått lönen så ska vi åka vilken Lördag som helst då jag är ledig. För vi brukar ju åka över en dag annars med så. Man behöver ju inte vara ledig en hel helg då.
 
Fredde kommer i alla fall hem på Torsdag äntligen. :) Får se vad vi hittar på dessa dagarna sen. Ikväll myser jag med mig själv med hemmagjord pizza. Suuper gott!
 


Vad jobbar du med? :)
Allt bra med dig idag?

Svar: Jag jobbar som vårdbiträde på hemtjänsten! :)Det är bara bra, själv?
Sara

2013-07-19 // 19:13:22




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?