Ingen koll alls

Vet inte när senast var då jag bloggade. Har verkligen noll koll på de just nu, och har ju haft de under hela sommaren så. haha. Vet knappt vad jag har gjort sen sist heller.
 
I Söndags så fiskade jag i alla fall kräftor för första gången. Kan ha varit det jobbigaste fysikskt som jag har gjort.. Vi gick ju i skogen längst med en å, fram och tillbaka för att kolla burarna. Och jag gick i Freddes arbetsbyxor och hans mammas stövlar. Hans byxor var typ tunga och stövlarna var jätte varma att gå i. haha men man måste ju ha bra skor i skogen så. Tjock tröja hade jag också. Trodde jag skulle svimma två gånger så varm var jag. Men när jag märkte hur kul de va att få kräftor sen så gick det bättre. :) Fredrik har kokat kräftorna och fryst in dom nu. Dom skulle vänta med att äta dom tills jag var med. Jag äter ju ändå inte kräftor, han tror verkligen han kommer få mig att äta de! :)
 
Nu har Fredde åkt hem till Alvetsa igen eftersom han började jobba igår. Men han kommer tillbaka på Fredag redan för då ska nämligen han och jag åka till Stockholm!! :) woho äntligen! Var ju tre år sen jag var där nu. Vi skulle kolla på Stokholm crusing och golf träffen. :p
 
Som jag skrev innan så åker jag till Liseberg den 24:e Augusti. Får se om Emma och Fredde vill hänga med annars så åker jag och Jennie själva! :)) Blir nog väldigt kul ändå.
 
Dessutom har jag bara 11 arbets dagar kvar. Känns jätte lite och ganska tråkigt med. :( Vi är ju redan i Augusti snart så! :o hehe.
 
Igår var Emma och jag i Vimmerby en sväng. Vad fick jag med mig där ifrån? Jo bara två st BH faktiskt. Så idag åkte vi även till Oskarshamn. Både Emma och jag fick med oss hem två linne var. Vi var inne på XL bygg också för jag ska köpa ett par svarta arbets byxor, men dom hade såklart inte kläder, vilket XL bygg ska ha.. Så jag får se om jag ¨åker till Kalmar imorgon också efter att jag slutat. Dom har ju Bil tema och Jula också om inte XL finns. :)
 
Igår var vi också en sväng i Gripenberg. Pappa, Mamma Emma och jag. Vi stannade på Dollar Store på vägen upp. Så vi kom hem ganska så sent. Runt halv elva. Men det var kul att träffa Joel och Julia igen. Synd bara att man inte har den närheten och kontakten med Julia som man har med Joel från att han föddes! :(
 
Slänger in lite random bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt, ganska så trött och varm tjej. hehe! :)
 
<3
 
Hittadse älsklingens skor i Oskarshamn! :p Riktigt fina när dom är så röda och nya, hehe. Funderar på att köpa dom jag också. Har ju inte ett ända par normala skor. Skiter i om det är kill skor. Som Fredde sa "Äsch köp skor som är bekväma". Ja varför gå efter om de är till killar och tjejer liksom! :) Får se om dom finns i Kalmar imon! Annars stannar jag i Ohamn på vägen hem. :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?