Juli redan

Herregud vad dagarna går fort när man jobbar nästan varje dag! :) Vi är liksom redan i Julia. awesome! I Söndags åkte jag, Fredde och Johanna ut och fiskade. Jag fick faktiskt dom två största abborrarna, så vi tog hem dom. Sen hängde jag med Fredde till Alvesta. Jag jobbade till kl. 21.30 så vi åkte 10 mil kl. tio. hehe. Jag somande ganska direkt när vi kom hem, höll nästan på att somna i bilen faktiskt. Igår gick älsklingen upp och jobbade. Han skulle jobba till 16 så skulle han skjutsa in mig till Växjö för jag skulle ta bussen därifrån. Men så ringde han och sa att han fick jobba över (såklart). Så jag fick ta buss in till Växjö med. Känner igen stan mer och mer nu faktiskt. :)
 
Idag har jag jobbat till kl. 12. Sen jobbar jag bara Torsdag också. Jag jobbade ju hela förra veckan förutom en dag, så det är skönt att va lite ledig denna vecka. Ska bli så kul att få nästa lön. Räknar ner dagarna! :D haha.
 
Jag slänger in lite olika bilder jag har tagit med mobilen de senaste dagarna. :p
 
 
Älskar hemtjänstens jackor. Sjukt sköna!
 
Älskar verkligen denna bil på jobbet. Min kärlek! haha Ska fan köpa en sån när jag ska skaffa bil. (a)
 
 
Ibland är det verkligen fina kvällar på jobbet. Man är oftast ute i skogen där det är jätte fint vid denna årstid. Så ibland kan det vara jätte lugnt och skönt att jobba på kvällen. :)
 
 
Äntligen har jag hittat min Coca Cola! :) Eller okey, Fredde gjorde det. :p
 
Emma sa att jag skulle prova denna nya smak. As god!
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?