Lite uppdatering kanske?

Nu har jag kört mitt första jobb pass idag, 7.-10. Sen börjar jag 16.00 - 21.30 också. Men jag vet inte om jag ska sjuk skriva mig till det. Har så fruktansvärt ont i ryggen idag. Och det har kommit från jobbet, jag jobbar på fel sätt. Även att jag försöker tänka på det hela tiden så är det svårt..
 
Jag åkte ner till Lille sjö och kollade om det var nått folk, och självklart var det de. Alla kommer ju så fort dom kan på morgonen.. Så det blir inget bade för mig idag heller. Jag har seriöst inte badat ute i år än.. :o Och det kommer säkert inte bli av heller eftersom jag jobbar så mycket. Har jag sagt att jag jobbar 8 dagar i sträck nu? :o Slutar ju jobba 18:e augusti och då är ju inte sommaren över än, så jag ska försöka göra massa saker då :)
 
Imorgon åker mamma, pappa och Emma till Öland, där stannar dom en vecka. Så hela nästa vecka (till torsdag i alla fall) så kommer jag vara hemma helt ensam. Haha. :) Ska skriva upp idag vad jag ska göra för mat hela nästa vecka, så ska vi åka och handla det. :p
 
På Torsdag kommer älsklingen hem från Stockholm också. Såå jaa det blev inte alls Stockholm för mig. :( Han orkade inte alls vara där och jobba i tre veckor så. Men istället ska vi nog åka till Göteborg och Liseberg nästa helg! :D Så det blir som alla andra sommrar i alla fall.. :) Vi har ju förhoppningsvis hela livet på oss också att åka till Stockholm så jag får träffa alla där. Känns skönt att ha någon som kan den staden som jag kan Mörlunda typ. haha.
 
Ja nu vet ni lite vad som kommer hända för mig framöver. :p Ha det så bra tills jag hör av mig här på bloggen igen. Haha det vet man aldrig när det blir riktigt. :p
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?