Inte riktigt helg än

Än är det inte helg för min del. Har jobbat 7-12 idag och det skulle kännas skönt att ta helg nu vid 12 på en Fredag. Men jag har ett kvälls pass kvar att gå ikväll också, sen tar jag helg! :)
 
Imorgon skulle jag åka till Alvesta med buss från Hultsfred. Men så såg jag att det går inte en ÄNDA buss från Mörlunda till Hultsfred.. Mamma och dom ska åka till Gripenberg imorgon på morgonen också så jag kan verkligen inte komma till Hultsfred på nått sätt imorgon om jag inte åker med mamma och dom, men då får jag vänta flera timmar på bussen där..
 
Så istället kommer älsklingen ner imorgon, så åker vi tillbaka på Söndag. Lite onödigt, men jaja. Det är ju Festival i Hultsfred i helgen så det kanske blir lite kul att vara i Hultsfred då. :) Från Alvesta åker jag tillbaka sen på Tisdag igen tror jag. :p
 
Idag och det även bara en vecka kvar till midsommarafton! :) woop woop! Nu ska jag ta det lugnt tills jag ska dra och jobba igen!
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?