Midsommar närmar sig

Hemma igen efter några dagar i Hultsfred & Alvesta. :) I Lördags så kom Fredde ner till Hultsfred. Vi båda va så jäkla hungriga då så vi åkte direkt och handlade nått att äta. Det blev tacos med kebabkött. :p När vi hade käkat det så åkte vi ner till Målilla. Det var grill fest hos Malin och patrik. När vi kom vid åtta så hade dom precis käkat klart. Det var ganska mycket folk där men vi stannade bara till klockan 12 eftersom jag skulle köra hem. :p När vi kom hem så tog vi en promenad eftersom Fredde var lite onykter. Vi gick ner och tittade på "festivalen" och det var faktiskt inte alls mycket folk där verkade det som. :/
 
I Söndags mådde Fredde inte alls bra. Det var lite bakfylla men mest migrän tror jag. Tycker de är jobbigt att se han så där förstörd. Och som han säger "då har du inte sett det värsta av min migrän".. Hmm aah du. Jag fick ta hand om han hela morgonen innan han orkade gå upp från soffan. Då åkte vi till Mörlunda och tittade på film. Och sen vidare till Alvesta. :) På kvällen där så gjorde han spagetti och köttfärssås. As gott, hans variant. :)
 
I går jobbade älsklingen. Jag gjorde inte så värst mycket. Städade och tvättade kläder typ. :) Sen fick jag åka in till Växjö och hämta honom eftersom han hade jobbat över lite. På kvällen gjorde han några as goda vitlöksbröd. Med ost, bacon och krydda på. :)
 
Idag skjutsade han in mig till stationen i Växjö när han åkte till jobbet. Min buss gick vid 09. Jag blev faktiskt förfrågad om saker tre gånger under min resa från Växjö till Mörlunda. haha. Eftersom kortläsaren var sönder så fick jag åka helt gratis till Hultsfred. :p När jag kom till Hultsfred så gick jag hem till Freddes föräldrar. Där var Johanna och gjorde mig sällskap i två timmar. :)
 
Imorgon är jag ledig men sen jobbar jag på Torsdag. Sen är jag ledig hela midsommar helgen! :) Vet fortfarande inte exakt vad vi ska göra. Vi kanske åker till sommarstugan med Malin och Patrik. :) Johanna är ju hos sin kille så hon kan inte hänga med tyvär. :( hehe.
 
Men imorgon ska jag nog ta och åka till min älskade Jennie i Virserum. Ska spendera heeela dagen med henne! Det var verkligen allt för länge sen. Kan ju hoppas att årets första dopp blir gjort imorgon för min del. Hoppas på bra väder! :p
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?