Midsommar och sånt

Nu har jag inte varit hemma sen i Torsdag och inte heller skrivit här. Jag var i alla fall med Fredde uppe i stugan på Midsommar. Vi var helt själva där Torsdag och halva Fredagen. På Fredagen kom Malin Patrik och Alex dit också. Vi har inte gjort så mycket mer än att slappa. Vi har även varit ganska mycket ute och fiskat. Jätte skönt har det varit. :)
 
På Lördagen åkte vi alla hem. På kvällen åkte vi till Målilla och käkade tacos. Igår kom Malin och dom tidigt till Hultsfred för att lämna Alex hos Åse och Peter. Dom skulle åka till Linköping och handla lite. Och såklart hängde jag och Fredde med dom. Jag fick med mig hem en ny BH från Cubus. :) Dom hade fått en lila ny färg. haha. Sen har vi inte gjort så mycket faktiskt. Hinner ändå inte skriva allt nu. :) Så jag slänger upp massa bilder istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?