Onsdag

Hm vad har hänt sen sist jag uppdaterade här. I Lördags kom älsklingen hem eftersom han jobbade lite på Lördagen också. Då började vi ränsa han rum och packa ner lite saker han skulle ha med sig till lägenheten. Klockan 09 på Söndagen kom Malin och Patrik och vi började lassa in alla möbler och så i skåp bilen. Sen åkte vi mot Alvesta. Fredrik och Patrik bar upp alla möbler och så där. Malin och jag började packa upp alla små saker. När allt var klart så åkte dom hem. Fredde och jag åkte till affären och handlade. Sen var det bara hem och fixa allt i lägenheten och packa upp allt. Allt är inte klart än, finns lite saker att köpa. :)
 
I Måndags åkte Fredde till jobbet kl. 06 och jag stannade hemma. Jag hade inte så mycket för mig. Det blev att jag gick några km sammanlagt i Alvesta faktiskt. Det är en väldigt bra och fin stad så. :) Så lite av stan känner jag till nu i alla fall. När Fredrik kom hem stog jag och lagade mat. Jag testade den köttfärssåsen som dom gör. Vi gör ju inte på samma sätt. Och det var as gött! :) Sen skjussade han mig till Växjö för jag skulle ta buss där i från.
 
Igår jobbade jag. Skulle jobbat delat men fick istället gå till 16 och skippa kvällen. :p Idag skulle jag egentligen vara ledig men fick hoppa in 09 till 14. :) Vi var en sväng i Hultsfred nyss och tittade på studenterna. Sen kommer väl Fredde hit, vi får se. :)
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?