Regn, och ännu mer regn..!

I går kväll började regnet komma. Alla hade tjatat så mycket om att det skulle komma mycket regn idag. Så varsågoda här har ni regnet. Det har verkligen regnat heeela natten och hela dagen idag än så länge. Tur att man bara jobbade till kl. 12. Imorgon är jag ledig också. Ända dagen på hela denna vecka jag är ledig också. hehe. Inatt klockan 04 när jag var på toaletten var jag hur pigg som helst. Verkligen jätte pigg. haha. Men sen klockan 06 när jag skulle upp var det lite värre. Var ganska så trött då..
 
Nåja vad kan man säga om regnet. Att detta är värsta mysdagen eftersom de regnar så mycket. Jag som har mens också. Det skulle vara så mysigt att ha Fredde här och kunna mysa med honom under täcket framför en film hela dagen. Men eftersom vi är 10 mil ifrån varandra så får jag väl göra det själv. :) Vi kommer nog ha tid att mysa tillsammans sen efter sommaren. :) hehe
 
Idag var jag också på Vårdcentralen och beställde en kopia av min shonal därifrån! :) Och bara någon timme efter att jag var där så ringde dom och sa att papperna var klara. :) Så nu har jag läst igonom alla dom. haha. Jag frågade även om jag kunde få reda på min blodgrupp. Men då fick jag betala 100 kr för att dom skulle ta ett blodprov och skicka in. Så de kommer jag nog få svar på om några dagar. :) Ska ringa UMO imorgon och säga att jag vill ha shonalen därifrån också! :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?