Country Strong

Genre: Drama, Musik
Handling: En ung countrysångare på uppåtgående blir involverad med den labile, f d countrysångerskan Kelly Canter. Tillsammans ger sig de två, samt Kellys make/manager och en skönhetsdrottning med countrysångsambitioner, ut på vägarna för att återuppliva hennes karriär. Men mellan konserterna och romanserna börjar relationerna dem emellan successivt braka samman.
Medverkande: Gwyneth Paltrow, Tim McGraw, Garrett Hedlund, Leighton Meester m.fl.
Betyg: 7/10
Kommentar: Efter att jag såg denna film så måste jag säga att jag började gilla conutry låtar lite mer och även klädstilen. Den är underbar! :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?