EGO

Genre: Drama
Handling: För Sebastian Silverberg handlar allt om utseende, festande och hans enorma ego. När allt går som bäst råkar han ut för en olycka och förlorar synen. Han tvingas omvärdera sitt liv för att finna det som ligger bortom ytligheten och som verkligen betyder något.
Medverkande: Martin Wallström, Mylaine Hedreul, Peter Andersson, Richard Ulfsäter, Sissela Kyle, Emil Johnsen, Anna Åström, Lars Bethke, Anki Larsson, Dogge Doggelito, Josefin Crafoord m.fl.
Betyg: 10/10
Kommentar: Enligt mig så är detta den bästa svenska filmen som någonsin har gjorts! :) Den var så jäkla bra, bästa jag sett på länge. Måste erkänna att tårarna kom några gånger under filmen faktiskt. haha. Verkligen värd att se!!
 
 


Bra blogg! (Y)

Svar: Tack så mycket! :)
Sara

2013-05-31 // 22:07:59

Åh den vill jag se. :D

2013-06-01 // 14:23:34




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?