Ingen lång uppdatering denna gång

Efter denna helg orkar jag inte göra någon lång uppdatering eftersom jag har varit i Hultsfred Torsdag - Söndag förra veckan! :) Lägger bara upp lite bilder från några dagar. Vi har inte gjort så mycket mer än att fiskat, sett film, varit ute och gått, gått med Casper och Zeke (Hans systers hund och föräldras hund), meckat med bilen, kört cross, grillat, varit med hans syskon och så där. :)
 
Äntligen fick jag tack på UMO och Hagadal idag!! :o Gick upp klockan halv nio för att ringa de två samtalen. Ringde tre dagar förra veckan men fick aldrig tag på dom.. Så nu har jag i alla fall en tid till UMO och till massagen i Hagadal. :) Dock är massgen 4 Juni, så jag kan ju hoppas på att jag inte jobbar den dagen eller jobbar till 16 då jag fick tid vid kvart i sex på kvällen. Får helt enkelt se imorgon då jag ska på möte och få schema. :)
 
Fick dessutom två veckor extra jobb!! :)) Så nu ska jag redan börja 31 Maj! hehe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?