Mörlunda

Jaha då befinner jag mig i Mörlunda igen. Jag hängde med Fredrik ner hit i alla fall. Han är nu ute och jagar med sin far och jag är ensam hemma i Mörlunda. Han skulle komma ner till verkstan ikväll och hjälpa pappa med nått på pannan.. :/ haha. Imorgon ska han ut kl. 08 igen så jag antar att jag sover i Mörlunda och han i Hultsfred! :)
 
Väntar på att mamma och Emma ska komma hem. Ska se om Emma hinner fixa mina bilder jag tog på den där skogen. Tror dock inte hon har tid med det eftersom hon har prov på Måndag. Men jag får väl ge henne bilderna då bara så fixar hon nog dom när hon har tid. :)
 
Vet inte riktigt vad som händer denna helg. Jennie tog ju körkort igår btw!! GRATTIS GUMMAN! <3 :D Så hon skulle ner till Mörlunda till hennes kille. Dom kommer väl kanske förbi en sväng sen. Annars ikväll blir det väl lugnt. Idol med familjen kan jag tro. :p Ska gå ut en sväng i det underbara vädret nu!
 


» Hanna

Jättefin blogg du har! <3

Svar: Tack så otroligt mycket! <3 :)
Sara

2013-10-19 // 16:02:23




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?