Mysiga ljus

Här om dagen köpte jag två par jätte finns ljus. Dom byter färg och doftar jätte gott. Färgerna är blå, turkos, grön, gul, röd, rosa och lila. :p Den ena luktar Cocoa Truffle & Créme och den andra luktar Apple & Cinnamon (äpple och kanel). På det svarta ljuset så finns det olika mönster på ljusen också. Och såklart finns det i massa andra dofter. :)
 
Dom är verkligen as coola, luktar gott och är jätte mysiga. :) Bästa ljusen jag har köpt. Inte alls dyra heller. Ska nog köpa ett par till. De ända dåliga är att jag inte kan ha båda ljusen tända samtidigt eftersom det är två olika dofter. Men om man har två i samma doft så går det ju! :)
 
Suddiga bilder på första ljuset! :( Ska be Emma ta fina kort på dom någon gång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?