Mys måndag

 
Ja, välkommen September. Nu är det höst, och det känns faktiskt redan. Som Fredde brukar säga: "När Hultsfreds marknad är, så är det höst." Men det är ganska mysigt med höst och vinter också. De har sin charm, precis som sommaren.
 
Det är måndag och jag fick en hel morgon med älsklingen. På en måndag. hehe :) Tyvärr får jag ju ingen kväll tillsammans med honom. :( Får sitta i min ensamhet framför Idol. haha.
 
Idag var jag på möte på arbetsförmedlingen för första gången i Alvesta, med min handläggare Sandra. Det gick faktiskt jätte bra och jag tycker redan om henne mer än dom i Hultsfred. Jag har redan märkt att AF här och personalen här på AF är mer seriös än dom i Hultsfred. Fick ut jätte mycket av mötet. Och jag kom på att jag aldrig äns har varit på ett sånt här möte i Hultsfred.. Förstår också varför Sandra blev så förvånad när jag berättade att jag hade haft tre handläggare i Hultsfred på ett år typ. Jag har redan blivit jätte peppad till att söka massa jobb p.g.a. Sandra! Så jag har hunnit med några idag faktiskt.
 
Jag har ju också bokstavligen flyttat till Alvesta nu. :p Igår fick jag med mig mina grejjer. Kanske inte allt, så jag får ta resten nästa gång jag kommer till Mörlunda. Vi började fixa med alla grejjer igår när vi kom hem. Och det ser genast mycket mysigare ut här. Vi ska ränsa ännu mer nu om dagarna när Fredde är hemma till kl. 14. Behöver ju inte ha allt uppe i lägenheten så vi ska försöka slänga ner en del i förrådet.
 
På tal om Hultsfreds marknad så köpte jag knappt ingenting. De ända jag fick med mig hem var två blommor till lägenheten. :p På kvällen kom Peters syster han hennes man. Patrik, Malin, Alex och Johanna var också där. Vi åt jätte god mat och hade allmänt trevligt.
 
Nu ska jag röjja lite till i lägenheten. Ikväll blir det varma mackor med tända ljus framför Idol! :)
 
 
 
 
 


sv: jora allt e bra sj? :)

2013-09-06 // 16:02:14

fin blogg och vacker header :)

Svar: oh tack så mycket :)
Sara

2013-09-06 // 19:24:09

Tack :_) allt bra?

Svar: Bara bra faktiskt :p
Sara

2013-09-06 // 21:05:24
» lina

fin bild.)

Svar: taaack. :)
Sara

2013-09-06 // 23:36:31
» sussi

vilken underbar hund =)
håller med känns att de är höst trots värmen..

Svar: han är underbar <3
Sara

2013-09-07 // 14:45:55
» Sarah

Här e de fortfarande sommar :)

2013-09-15 // 14:54:06




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?