Ny vecka igen

Jaha då var det Måndag igen, tillbaka till dom vanliga rutinerna. Fredde åkte nyss och jobbade, och vad ska jag göra? Ja jag har faktiskt lite jag måste göra. Fick mejl från Sandra på AF idag vad jag skulle ändra på mitt CV om jag ville. Så jag ska väl sätta mig med det och fixa iordning det.
 
I Fredags var vi ju i alla fall i Gekås. Det tog drygt två timmar att åka dit, sköönt. :) Det var ganska så lugnt när vi kom dit, inte så mycket folk faktiskt. Vi hittade det vi skulle ha förutom några saker. Kom på i bilen hem att jag hade glömt att äns leta efter en köksmatta.. Och då kunde vi ju inte vända. :( Men det finns säkert på Rusta att köpa så.
 
Lägenheten blir mer och mer hemtrevlig i alla fall. :) I Lördags så fick vi vårt första besök. haha. Malin, Patrik, Alex, Johanna & hunden Zeke kom på besök. :) Vi gjorde inte så mycket mer än att spela lite spel och gick ut och åt här i Alvesta. Fredde köpte ju GTA V i Gekås så han och Patrik satt och spelade det lite. Patrik var lite avundsjuk att Fredrik hade spelet, men han skulle väl också köpa de. :p
 
På Lördag kommer nog mamma hit. Fredde ska väl till Hultsfred på Fredag. Mamma och jag ska åka till en tjej 6 mil härifrån och köpa en skohylla och hatthylla. Lite långt, men det är just det att jag nu har hittat dom möblerna jag vill ha. IKEA säljer ju inte dom längre så det är ju inte jättelätt att få tag i dom. Sen ska vi får Åse och Peters gamla soffbord nu också, och det är i samma märke! :D hehe. Jag åker nog med mamma ner till Mörlunda sen, för jag tror att möblerna får stå där så länge. Vi ska nog också åka till Rusta innan vi åker hem. IKEA får jag ta en annan dag! :p
 
 
 Gul äcklig färg på bilderna! :(
 
 
 
 
 
Otroligt att Gekås har jeans man kan köpa och tycka om! :p
 
En riktig klassiker åt vi här om dagen! :)
 
Spel nörden själv!
 
 


sv;åh tack så jätte mycket! :D
känns dock som det kanske är dags att byta nu när det börjar bli höst :)

2013-09-23 // 16:35:40




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?