Svaren på frågestunden


FAVORIT

Vilken är din favorit klädesaffär?
Cubus, Gina Tricot.

Favorit kläder?
Beror på hur man ser det och när. Om jag är hemma så är det liksom mjukis kläder. Om jag ska någonstans så är det ju annorlunda. :)

Favorit djur?
Delfin. Om vi pratar sällskaps djur så är det häst och hund.

Favorit färg?
Grön och lila.

Favorit bloggar?
Dom jag följer på bloglovin. :p Mina syskons, en kändis blogg och ett par kompisar.

Favorit ämne i skolan?
Lätt idrott.

Favorit uttryck?
Shit pommes!

Favorit årstid?
Sommar.

Vilket är ditt favorit citat (om du har något)?
Minns gårdagen. Lev idag. Dröm om morgondagen. (Väggtexten jag kommer ha på väggen i framtiden).

Favorit idoler?
Jag har inte "idoler". Men jag lyssnar mycket på Darin, Magus Uggla. Oh de är så många så jag får hjärnsläpp nu. haha

Favorit band?
Samma här.

Favorit låt?
Just nu är det "Jag vill" med Magnus Uggla och "Marrie the nigth" med Lady Gaga.

Favorit maträtt?
1. Fisk, potatis, citron sås med citron saft på och grönsaker till.
2. Tonfisk sallad.
3. Korvstråganoff.
4. "Familjen Ströms låda" (haha)

Favorit grönsak, frukt och bär?
Tomat, apelsin, jordgubb och hallon.

Favorit program på tv just nu?
BullsEye, Idol, Fångarna på fortet, Förr eller senare.

Favorit serie/serierna?
Våra bästa år, Skilda Världar, One Tree Hill.

Favorit film?
Ego, The Change up, A Walk To Remember o.s.v.

Favorit TV kanal?
Trean, fyran och femman.

ALLT INOM BLOGG

Hur länge har du bloggat?
Sen 2009 någon gång.

Tror du att du fortfarande kommer att blogga om 10 år?
Ja då det tror jag.

Säg 10 bloggar som du läser varje dag.
Oj jag läser inte äns så många varje dag. :p

Ungefär hur många unika besökare har du på bloggen varje dag?
Inte alls många. Tror det är mest dom som känner mig som läser min blogg.

Vad tycker du om skvallrarblogg?
USCH!

Har du bara bloggat på blogg.se?
Nej jag har bloggat på Devote.se innan.

Varför började du blogga?
För att alla andra gjorde det och jag skulle ha något extra att göra.

ANTINGEN ELLER

Cola/Fanta?
Fanta.

Kissie/kenza?
Kenza.

Dator/mobil?
Mobilen.

Jeansjacka/skinnjacka?
Skinnjacka.

Shorts/kjol?
Shorts.

Popcorn eller chips?
Chips.

Hav eller pool?
Poolen.

Godis/glass?
Godis.

Läsk/saft?
Läsk.

Myskväll/utekväll?
Myskväll. Även om de är med mig själv eller med killen.

Komedi/action?
Oh båda är bra. Men jag får välja Komedi.

Jeans eller mjukis byxor?
Mjukis byxor.

Godis eller chips?
Godis.

OM MIG

Vilken är din naturliga hår färg?
Ljusbrun.

Spelar du något instrument?
Nepp.

Håller du på med någon sport?
Tyvärr inte. Vill gärna börja rida någon dag.

Vad gör du på fritiden?
Just nu gör jag inte så mycket. Jag grejjer oftast med allt i lägenheten och söker en massa jobb. Hälsar på min familj ibland också. Fredde har ju sin familj på samma ställe också.

Har du körkort?
Ja då. Har haft det i 2 år och tre månader nu. :p

Hur gammal är du exakt?
20 år, 5 månader och 8 dagar.
 
Vart ser du dig själv om 10 år?
I ett hus med min pojkvän barn djur och jobb.

Har du några piercingar?
Aah en i tungan. Har haft en i läppen också och funderar på att göra om den.

Ögon färg?
Jag har gröna ögon.

Har du några syskon?
Ja, tre systrar. :p

Hur lång är du?
168 cm.

Vad väger du?
Det är ett hemligt tal.

Är du nöjd med ditt utseende och personlighet?
Nej. Finns en del saker man vill ändra på i båda sakerna.

Går du i skolan än?
Nej jag tog studenten för ett år sen. Men man vet aldrig om jag kommer plugga någon gång igen. :)

Är du smart?
Smartare än vissa och inte smartare än andra. :p

Vad är det pinsammaste du varit med om?
Orkar inte skriva ner den historian.

Hur många har du varit tillsammans med?
Tre stycken.

Blir du oftast brun på sommaren?
Nja ibland kanske.

Vad är det bästa som hänt dig än så länge?
Att min och Freddes vänskap ledde till kärlek! <3

Vad är det sämsta som hänt dig än så länge?
Oj det är mycket. Allt ifrån alla nära som gått bort till alla bråk med syskonen.

Hur stor säng har du?
120x200 cm.

Har du några husdjur?
Nej. :(

Vad gör du när du inte bloggar?
Fixar i lägenheten, söker jobb, tränar, promenerar, är med vänner och familj.

När var du senast sjuk?
Det var inte så länge sen. Någon månad sen tror jag.

Vilken färg målar du helst naglarna i?
Geomskinligt. :p

Vad har du för framtidsplaner?
Skaffa jobb och söka jobb.

Vad har du för skostorlek?
37, 38.

Hur många par skor har du?
Tre i lägenheten. :p Har en del hemma än.

Bor du hemma, med killen eller själv?
Med min pojkvän.

Skrattar du mycket?
Haha ibland. :p

Hur många har du haft sex med? haha
Hemligt tal där också. :p

Favorit ställning? ännu mer haha :)
En jag inte vet namnet på! ;)

ÖVRIGT

Skulle du vilja flytta utomlands? I så fall vart?
Norge eller USA.

Om du fick ändra på en sak som skulle kunnat ändra din framtid, vad hade du gjort annorlunda?
Ingenting. Jag vill inte veta hur min framtid kommer bli.

Har du någon stor dröm som du vet att den aldrig kommer att slå in?
Nepp. Ingenting är omöjligt.

Hur många barn vill du ha och vad ska de heta?
Tre kanske.

Vilken är din största dröm?
Att simma med delfiner.

Om du inte skulle heta Sara, vad skulle du vilja heta då?
Jag tycker om Sara. :)

Skulle du jobba som strippa 1 år om du skulle få 1 miljon?
Nej..

Drömyrke?
Barnmorska.

Ett djur du skulle vilja ha?
Hund.

Drömresmål?
USA, Dubai.

Vem är din förebild?
Har ingen sån. :p

Om du fick flytta någonstans i en månad nu, vart skulle du dra då?
USA.

Bästa minnet du har?
Oj det är mycket.

Varför bleks håret när huden blir brun?
Min teori är för att hår och hud är inte samma sak. Man har inte piggment (?) i håret som i huden. I alla fall inte på samma sätt eller lika mycket.

Hur länge har du och killen varit tillsammans?
Sen 23:e Februari detta år. Sju månader snart.

Hur träffades ni?
Vi har varit vänner i 4 år. Vi blev vänner genom folk vi kände.

Vad är det bästa och sämsta med alla årstider?
Sommar: Det är varmt och fint i naturen. Man åker på semester. Sämsta skulle väl vara att det kanske är lite för varmt ibland. :p Vinter: Det är sjukt mysigt ute då. Det är jul och nyår när det är vinter. Finns inget dåligt med vintern. Att man kanske till slut längtar till våren. Hösten: Det är otroligt fint och mysigt ute. Man vet att vintern är på väg. Det är halt ute. haha. Våren: Det är fint ute när alla blommor kommer.

Tycker du om skolan?
Ja det gjorde jag.

Har du någon bästa vän?
Ja då.

En bra vän eller många inte så bra vänner?
En bra vän!

Hur tycker du en bra vän ska vara?
Man ska kunna lita på den. Man ska ha samma humor och ha roligt tillsammans. Man ska kunna berätta allt för den utan att det ska spridas.

Hur tycker du man lyckas med ett förhållande?
Man ska lita på varandra. Ha roligt tillammans. Man ska kunna förlåta varandra. Man ska vara ifrån varandra lite så man hinner längta till varandra. Älska varandra!

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Kompass, karta och en båt så jag kan ta mig hem. :p

Har du någonsin gjort något som förändrat dig som person?
Ja. En massa val.

VINNARE!
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3

GRATTIS TILL ER! :)







Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?