RixFm Festival Växjö

I helgen har det varit Karl Oskars dagarna i Växjö. I Fredags var det Rix Fm på stortorget. Jag fick i alla fall med mig älsklingen dit, haha så jag slapp stå där helt själv. :) Det var ganska bra, men inte lika bra tryck i publiken. :( haha. Det var ju sju år sen jag var senast på detta i just Växjö. Då var jag liten i en stooor stad. hehe.
 
Fredrik och jag har ju köpt ett nytt objektiv till våran kamera nu, så vi testade det denna kväll. Och vi står faktiskt inte så jätte nära. Lite längre bak än i mitten ungefär.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ulf Nilsson
 
 
 
 Amanda Fondell
 
 
 
 
Basim
 
 
 
 
Linnea Henriksson
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Robin Stjernberg
 
 
 
Älskade Sanna Nielsen!
Lika bra live som på tv. Utstrålar sån kärlek!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eric Saade
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
La upp denna bild på min Instagram.
RixFm tog den och la upp min bild på deras officiella Instagram. :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?