Skara Sommarland

För ett tag sen så åkte jag och Fredrik till Skara Sommarland med Malin, Patrik och Alex. Vi bodde på hotell i Skövde som bara låg någon mil utanför Skara. :) Jag tror att jag var typ 12 år när jag var på Skara Sommarland senast. Jag kände inte igen vatten landet alls, haha. Men det var andra delar av parken som var likadan sen jag var där sist. :) Tyvärr var det så mycket folk så man fick köa till vatten banorna. Så vi orkade inte åka så många. :( Vi hade det jätte bra i alla fall. Var ju nästan första gången jag bodde på hotell också. Fredrik får ju massa rabatter och så där när han är borta på service. Vi sov faktiskt en natt helt gratis. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?