Snabbt internet, inte lika bra dator

Sitter på min gamla bärbara dator, den är ju trots allt fem år gammal nu. :) Vårt nya internet är jättebra, men datorn är inte lika bra och snabbt. haha. Men mitt tålamod räcker än så länge i alla fall.
 
Äntligen är vecka 31 över. Värsta veckan man kan ha på jobbet. Jag såg inte alls fram emot den, och det blev inte bättre av att första dagen var hemsk. Så jag har längtat tills den skulle ta slut, redan när den började. Idag är jag ledig, så jäkla skönt. :) Fredriks semester är slut och han har börjat jobba idag igen. Han kommer nog vara borta hela veckan. Så nu är vi inne på dessa veckor som blir så jävla ensamma igen..
 
Håller på och städar här hemma. Vi har det typ alltid stökigt känns det som. Men det känns nog bara så eftersom vi fortfarande har lite saker som ligger. Ska försöka städa det mesta och sen ska jag spela lite GTA 5 om jag lyckas, haha. Fredrik har typ spelat det med hans kompisar hela helgen när jag har jobbat. Jag tror han tycker det är roligt nu när han kan spela på internet. :)
 
Imorgon kör jag min första dag på sista jobb veckan denna sommar. Sen vad som händer efter Fredag har jag faktiskt ingen aning om. :(  Med blandade känslor så är det sista dagen på Fredag som jag går på schema i alla fall.
 
Jag har fortfarande massa bilder att lägga upp på bloggen, det kanske jag hinner idag. :)
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?