Dopdag!

Idag är det dop i Tranås, Emil ska döpas. Pappa och Fredrik åkte till Tranås redan kl. 8.00 idag. Dom skulle köra några bilar till skroten från grannen. Vi ska väl bege oss runt kl. 12 tror jag. :)
 
Har ju inte skrivit här på jätte länge nu igen, och det är ju massa olika som hänt sen dess. Men mestadels så jobbar jag och Fredrik till och från varje dag. Och det är kanske inte så roligt att skriva och läsa det varje dag här. :/ haha. Så jag slänger in lite bilder som jag haft i mobilen på sista tiden. :)
 
  
Senast vi var i Fredrik och deras sommarstuga! 

  
Vi tog ett träningspass med inlinesen. :)
Jag visste att Fredrik hade åkt mycket innan, i ramp och så. Men inte att han kunde åka så jäkla bra. haha :p
 
  
Syster Anna och hennes kille har köpt en hund. :p
 
 
Fredde och jag var på Bio och tittade på Godzilla.
Käkade as god mat innan bion. :)
 
  
Casper blir alltid glad när vi kommer.
Han har en specill kontakt med Fredrik eftersom han är van vid att Fredrik bott i Stockholm.
 
Årets första jordgubbar!
 
  
 
 
  
 
  
Jag har handlat lite kläder. haha. :) Fredrik tycker jag är så tråkig som alltid går i svarta kläder, så vi åkte och handlade lite åt mig. Jag kunde hålla mig från att knappt inte köpa nått svart. Men det fick jag ju inte göra heller. :) Har inte tagit kort på allt, men det känns faktiskt skönt att ha lite sommar kläder.
 
Köpte en famile pizza för första gången igår. :p
Räckte till fyra personer faktiskt.
 
Detta fick mamma hem igår.
Nu är jag lite mer beredd inför sommaren på jobbet. :p
Beställde till och med en till namnskylt idag. Ombyte skadar inte.
 
Nu är det bara 1 månad kvar tills vi flyttar! :'D Det börjar verkligen närma sig. Vi har redan börjat packa massa skit i kartonger. :p LÄNGTAR!
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?