Hultsfred bal

Nu äntligen har vi fått hämta vår bil på verkstaden. :) Igår när vi åkte ner till Hultsfred så körde Fredde golfen och jag Nissan (Fredriks föräldras bil). När vi nästan hade kommit fram till Målilla så tvärdog golfen. Ingen funkade och Fredrik var så förbannad. Patrik kom och hjälpte, och jag åkte där ifrån för Fredrik och jag tålde inte varandra då. haha. Jag åkte upp med bilen till Hultsfred. Sen när dom hade fått hem bilen till Målilla så ringde han och bad om ursäkt. Jag fick fortsätta låna nissan, så jag åkte till Anna och var där ett tag.
 
Idag ska vi åka och titta på Hultsfreds bal. Tyvärr ska inte syster Emma gå. :( Men vi åker och tittar ändå. Ska lämna bilen också så åker jag hem med mamma. Jennie skulle också komma och titta så vi är nog där tillsammans. :) 
 
Ikväll blir det att titta på Gladiatorerna och finalen av Eurovison Song Contest! :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?