Sjuklingar

Jag fortsätter att vara lika dålig på att uppdatera bloggen. Vi har inte fått iordning allt hemma efter flytten än. Framförallt har vi inte fått upp dator och allt de till loftet. Måste skaffa ett skrivbord och bygga en ny stege att ha upp dit. Man nästan glömmer bort att man har ett loft i lägenheten eftersom vi inte ha kunnat vara där uppe alls sen vi flyttade. Jag kan lova att när vi har fixat allt uppe på loftet så kommer jag kunna sitta där vid datorn.
 
Jag har även varit sjuk hela förra veckan, och är väl inte helt frisk än. Fredrik åkte också på skiten i Torsdags också. Så han var tvungen att åka hem från jobbet i Fredags. Idag har han åkt till Kalmar igen för att göra färdigt det han inte hann med i Fredags. Fredrik har ju också bestämt sig för att vi ska ha ett akvarium hemma. Så det har vi faktiskt styrt med hela helgen. Nu är det bara växter och fiskar som fattas. Vi ska åka och köpa lite idag.
 
Idag är jag hemma hela dagen. Så jag ska försöka fixa med massa bilder en gång för alla på datorn!
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?