Detta med rött hår

Har förstått nu att jag tycker jag är rätt fin i denna röda hårfärg, och det passar mig bra. Tror jag ska fortsätta med att ha rött hår. I alla fall ett tag, hehe! Synd bara att när jag har denna hårfärg så syns det väl hur mycket av färgen som har gått ut, uppe på huvudet. När jag har brunt hår har jag aldrig det problemet. När den bruna färgen börjar gå ut så blir det mer som slingor i håret. :p
 
Nu är det såklart filtret på dessa bilder som gör bilderna också. Men när jag är ute i dagsljus så syns färgen lika fint som på dessa bilder! :)
 
Väldigt intressant blogginlägg va? NOT! :D haha men kände att jag ville lägga upp dessa bilder här. (y)
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?