Jul, Nyår

Så där ja, då har jag varit och köpt en dataskärm, så det känns lite mer seriöst att sitta vid datorn. Har den just nu på köksbordet (haha). Men så fort Fredrik tar hem ett tillfälligt skrivbord från jobbet så lägger jag även in lite bilder i detta inlägg.
 
Vi åkte ner till Hultsfred Måndag innan julafton. På julafton var vi faktiskt bara hemma och åt julmat. Hittade inte på något speciellt eller firade så värst mycket. Åse jobbade delad tur så det var bara jag, Fredrik och Peter hemma så.
Kommer inte exakt ihåg dagarna jag var och hälsade på Anna för första gången i huset. Men där var vi ju också lite fram och tillbaka under julen.
Tycker det inte har känt som jul alls utan snö. Men sen var det lite som på film när det började snöa på julaftonskvällen. :)
 
26:e på Fredagen var Åse ledig hela dagen, så det var då vi egentligen firade julen. Malin och dom kom lite innan alla andra så vi skulle hinna dela ut julklappar. Jag fick mer än väntat från Fredriks föräldrar faktiskt. :o Fick ett strykjärn av dom, motivhandduk, sockor, mjuka strumpor. Av hans mormor fick jag ett par andra mjuka strumpor, och så fick jag och Fredrik tillsammans pengar av henne. <3
Klockan 13.00 skulle alla andra komma. Det var Peters syster och hennes familj. Fredriks kusiner och så. Åt jätte god jul mat och hade jätte trevligt. Tror inte dom åkte hem förrän 21 på kvällen.
 
Dagen efter åkte Fredrik och jag hem. Åkte hem och slängde in allt i lägenheten och direkt till Ikea i Älmhult. :) Hade planerat länge att åka dit den helgen så. Dagen efter på Söndagen så kom Åse och Peter och hälsade på, Casper var även med. Vi var på stan och handlade lite grejjer. Jag och Fredrik köpte t.ex. en ny tv. Vi har ju pratat om att vi ska ha en större tv, så det var lika bra att köpa den på mellandags rean.
 
Måndagen jobbade jag och på Tisdagen åkte vi ner till Hultsfred igen. På nyårsafton åkte jag och Fredrik ut och jagade med tre andra killar. Detta kommer jag skriva om i ett eget inlägg någon dag eftersom alla kanske inte vill läsa det. :)
Klockan 18 skulle vi vara hos Peters syster. Vi åt kalkon, som vi alltid gör på nyår faktiskt. :) Så jäkla gott är det Ja vad ska jag skriva mer. Vi umgicks och hade de allmänt trevligt såklart. :) Kollade på raketerna ute och myste med älsklingen. <3
 
Dagen efter var vi nere i verkstan och bytte massa grejjer på bilen. Åkte och och packade och åkte till Växjö. Då ville jag jätte gärna hem faktiskt för det blev mycket att vara där så mycket under julen. :)
Mamma och pappa har varot utomlands under julen och nyår. Jag fick såklart pengar av dom på julaftonen. :) <3
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?