Ny vecka med jobb

Helgen är redan slut, dom går alltid så fort. :( Vi har faktiskt inte gjort så speciellt mycket. Bara varit hemma och tagit det lugnt. Fredrik var och kollade på hockey i Lördags kväll. Han och en kollega vann biljetter på jobbet. Annars har vi som sagt tagit det ganska lugn men även styrt lite i lägenheten.
 
Ska jobba ikväll, 13 - 21. Måste vara ärlig med att säga att det är tungt, och tar i att gå till jobbet på eftermiddagen faktiskt.. Hela dagen blir förstörd. Men så är det med dessa tider i vården så.. Känner att jag måste jobba så mycket jag bara får nu eftersom jag och Fredrik har ett köp projekt till sommaren. Han kan ju inte jobba ihjäl sig bara för att jag inte ska jobba. :) Första gången jag även jobbar på egen hand idag. Det fixar jag nog! :)
 
Fredrik skulle till någon som skulle kolla hans rygg idag. Men såklart var hon sjuk.. Så han fick en ny tid på Fredag. Imorgon åker han iväg till Karlskrona och sover där någon natt tror jag. Får se om Jennie kommer och hälsar på i veckan när Fredrik ändå inte är hemma. :)
 
Nä nu ska jag snart värma mat till Fredrik som kommer hem på lunchen. Sen ska han skjutsa mig till jobbet och hämta mig ikväll! <3
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?