Valborg 2015

Igår var det firande av Valborg. Jag och Fredrik begav oss ner till Stortorget. Där var det en musik kår som kom och gick. Blev lite musik och tal. Lite senare gick alla ner mot Växjö sjön där dom skulle tända brasan och skjuta raketer. Kan ju säga att det var väldigt mycket folk på detta också, såklart. :) Jag och Fredrik tänkte inte äns tanken att gå ner nära brasan för allt folk. Istället gick vi upp på en höjd som vissa andra också gjorde. Där såg man allt betydligt mycket bättre. Var jätte mysigt och fint med brasan och raketerna vid vattnet faktiskt. Lite större än vad jag var med om i Mörlunda när jag var liten! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?