Gröna ögon

Jag och Fredrik kom in på våra ögon färger igår. :p Och för rolighetens skull sökte jag lie på nätet och hittade detta!
 
 
Kan kanske stämma, eftersom det är oftast en första komplimangen jag alltid har fått, att jag har fina ögon. (a) Och om jag ska vara ärlig så tycker jag själv också att jag har det. Är väldigt nöjd med dom. Känner inte någon tror jag som har den gröna färgen på ögonen som jag har.
Vad jag minns så föddes jag med grå/blå ögon men fick senare ljus gröna ögon som blivit lite mörkare nu!
 
På vissa bilder lyser min ögon färg. På dessa t.ex. som jag la upp innan. :)
 
 
 
  

Här är också två gamla bilder som Emma har tagit. :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?