Blogg lista

Tråkigheten knackade på! :p
 
Är du i ett förhållande? - Ja
Hur gamla var du och din pojk/flickvän när ni blev tillsammans? - 20 och 23 år.
Har du kysst någon idag? - Ja (a)
När går gränsen vid otrohet? - När det betyder något - vilket det oftast gör, annars är det ju ganska onödigt.
Är du romantisk? - Jag kan om jag vill. :)
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? - Äventydlig 
Vad är viktigt i ett förhållande? - Tillit, omtanke och att man har roligt ihop!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja
Har du lekt med någons känslor? - Inte medvetet 
Hur många har du varit ihop med? - Tre
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - Nuvarande förhållandet, 3 år och 2 veckor
Hur länge var ditt kortaste? - 3 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - I ett förhållande. 
Är du en bra pojk/flickvän? - Det hoppas jag!
Vem sov du senast bredvid? - Min syster! <3
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18 och 21 år tror jag. ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? - Nej, kanske gemensam tatuering.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Rätt så lika.
Hatar du ditt ex? - Nej, vi gillar bara inte varandra. :p
När du vill ha någon, vad gör du? - VISAR DET!
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - Fredrik och pappa
Om människan i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? - De vet jag inte nu..
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? - Ja! 
Vill du ha barn? - Ja!
Blir du lätt kär? - Tyvärr ja..
Vad faller du för? - Bad boys xD Nä vet inte riktigt.
Vad är det mest avtändande du vet? - Svartsjuka, respektlöshet och folk som inte bryr sig.
Har du fått ditt hjärta krossat? - Inte så allvarligt tror jag. :p
Hur raggar du? - Raggar inte. ;D
Vem var din första kärlek? - K
Vad tycker du om att ligga på första dejten? - Vill man så vill man. 
Vad tycker du om one night stands? - Aldrig varit där, så uttrycker mig inte äns om det.
Är kärlek allt i livet? - Nej men något av det stora.






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?