Underbara helger

Helg igen! Jag och Fredrik är hemma, sköönt! Har blivit lite för många resor upp till Hultsfred på sista tiden. Men nu har vi varit hemma några helger som känns jätte skönt. Förra helgen var vi ute och promenerade ute vid naturreservatet. Kommer lägga upp bilder från detta i ett senare inlägg. Dessutom ska det komma upp bilder ifrån mammas 50 års fest som var för två veckor sedan. Men håll till godo. :p
 
Har varit ledig hela veckan. Mycket pluggande nu inför sista dagen i skolan innan sommaren. Idag startade jag dagen med en jogging tur på 3 km. Blev rätt nöjd med att jag klarade av att springa konstant 3km utan att stanna och gå. Får börja med det nu när jag ska börja springa. Inte efter några tider, det får jag ta lite senare när jag tränat upp min kondition. Men känns skönt att starta dagen med en spring tur i alla fall.
 
Fredrik är med två kompisar och skjuter lerduvor. :p Jag är hemma och gör så lite som möjligt. Måste dock fortsätta med pluggandet. :/ Ikväll kommer två vänner förbi, vi ska grilla lite. Kan ju vara trevligt, hehe. :)
 
Nä nu ska jag fortsätta med att plocka iordning lite i lägenheten och sedan plugga! :)
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?